Koszyk 0,00 zł
Aby mieć darmową dostawę
zamów jeszcze za 200 zł

FAQ

1. Jak mogę zamówić towar?

Zamówienie można składać:
a. Poprzez platformę sklep.biurowe.com.pl. Wystarczy zarejestrować się, dodać wybrane artykuły do koszyka i zatwierdzić zamówienie.
b. Telefonicznie: pod numerem telefonu 32 255 54 15, 32 203 76 92 lub 884 882 727
c. Mailowo: zamówienie można przesłać na adres: sklep@biurowe.net.pl

 

2. Czy można odebrać zamówienie w siedzibie firmy?

Tak, serdecznie zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Sklep stacjonarny znajduje się ul. Ściegiennego 7 w Katowicach (obok SCC).
Zamówienie można odebrać po otrzymaniu od nas informacji, że zostało skompletowane.

 

3. Jakie są formy dostawy?

a. Dostawa kurierem na terenie Polski
b. Paczkomaty
c. Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym Biurowe.com.pl

 

4. Jakie są koszty dostawy?

Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od wybranej formy dostawy. Szczegóły znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność”.

 

5. Jakie są formy płatności?

a. Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym zamówienia w sklepie stacjonarnym znajdującym się w Katowicach na ul. Ściegiennego 7
b. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy: Alior Bank 07 2490 0005 0000 4530 2516 5830
c. Płatności elektroniczne: Prelewy24
d. Płatność kartą płatniczą
e. Przedpłata na podstawie faktury proforma.
g. Przelew na podstawie FV z odroczonym terminem płatności (dla jednostek budżetowych pod warunkiem dostawy zamówienia pod adres z FV oraz firm z którymi zostało to ustalone indywidualnie przed złożeniem zamówienia).

 

6. Czy mogę kupić towar na paragon?

Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub na życzenie wystawiamy FV.

 

7. Co zrobić, gdy nie mogę znaleźć produktu, którego szukam?

Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Po uzyskaniu niezbędnych informacji wskażemy szukany produkt i/lub zaproponujemy alternatywne rozwiązanie.

 

8. Mam wątpliwości, który produkt wybrać. Czy mi doradzicie?

Oczywiście. Mamy ogromne doświadczenie, znamy produkty różnych producentów, bardzo chętnie pomożemy Ci w wyborze odpowiedniego produktu.

 

9. Czy mogę zmienić zamówienie?

Można zmienić zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

 

10. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dostawy kurierskie są dostarczane w ciągu ok. 2 dni roboczych od momentu wysłania. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu termin dostawy ulegnie zmianie, to zawsze Cię o tym poinformujemy.

 

11. Jak mogę śledzić przesyłkę?

Po złożeniu zamówienia wysyłamy e-maila z numerem przesyłki do śledzenia.

 

12. Jak anulować złożone zamówienie?

Można anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

 

13. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku "Ustawa o prawach konsumenta" Konsument  lub Konsument - Przedsiębiorca może w terminie 14 dni od daty zakupu odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Przed zwrotem zamówionego produkt, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. W naszej ofercie znajdują się również produkty (np. artykuły spożywcze), których nie można zwracać, dlatego tak ważny jest kontakt z nami w celu ustalenia szczegółów zwrotu. Osoba fizyczna będąca przedsiębiorcą i dokonująca zakupu towaru lub usługi w celach związanych z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą nie może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Dopuszczamy jednak możliwość zwrotu towaru w sytuacji wyjątkowej, wymagającej szczegółowych uzgodnień, po naszej uprzedniej pisemnej zgodzie. W takiej sytuacji po otrzymaniu zwracanego produktu zostanie wystawiona korekta FV. Więcej informacji można znaleźć w zakładce „Zwroty i wymiana”.

 

14. Jak zgłosić reklamację?

Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres: Biurowe.com.pl s.c. ul Ściegiennego 7, 40-114 Katowice lub drogą elektroniczną na adres: sklep@biurowe.net.pl oraz wysłać/dostarczyć wadliwy produkt na nasz adres. Więcej informacji można znaleźć w zakładce „Reklamacje”.

 

15. Zamówienie nie dotarło. Co teraz?

W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z nami telefoniczny lub mailowy, sprawdzimy co się dzieje z Twoją przesyłką i jak tylko to ustalimy, poinformujemy Cię.