Koszyk 0,00 zł
Aby mieć darmową dostawę
zamów jeszcze za 200 zł

Kategorie

Miniarchiwa i kartoteki

Miniarchiwa i kartoteki to systemy organizacji dokumentów i informacji, które służą do łatwiejszego ich przechowywania, wyszukiwania i zarządzania. Miniarchiwa to rodzaj przechowywania dokumentów, których korpus wykonany jest przeważnie z tworzywa sztucznego. Są one często stosowane do przechowywania dokumentów w biurach, firmach, szkołach, urzędach i innych instytucjach. Wśród najpopularniejszych rodzajów miniarchiwów znajdują się m.in. pudełka na dokumenty, teczki zamykane na zatrzask, segregatory z blokadą, kosze na dokumenty, a także pudełka archiwizacyjne. Kartoteki natomiast to system organizacji i przechowywania informacji, których korpus wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego. Są one stosowane do przechowywania kartek, notatek, dokumentów i innych materiałów, które wymagają systematycznego porządkowania i łatwego dostępu. Miniarchiwa i Kartoteki plastikowe są dostępne w różnych rozmiarach, kolorach i kształtach, co umożliwia ich dostosowanie do indywidualnych potrzeb i wymagań użytkowników.

Podkategorie

Aktywne filtry

90,53 zł